Ondt i øjet

Ikke nogen joke. Jeg har simpelthen så ondt i mit højre øje, at jeg kun har sovet i intervaller igennem natten.

Faktisk ville jeg nok gå til lægen hvis jeg ellers havde sådan een, men i dag må jeg nok nøjes med at gå på apoteket efter saltvandsdråber til at skylle med når jeg har fri i eftermiddag.

10 meninger om “Ondt i øjet

  1. Øv. Men du er da vist nødt til at finde ud af, hvad det kan være, der forårsager det?
    Håber skylningerne hjælper.
    Sjov historie med mændene 😀

  2. Håber dråberne har hjulpet lidt! Ikke sjovt med så ondt i øjet. Lyder som nogen driske folk deroppe 😉 specielt den single herre hi hi. Tænkte på dig of det kommende mørke hvor du bor da jeg læste en artikel i en dansk avis igår. Folkene i en by hvor der også er mørkt en stor del af året havde sat store spejle op der genspejlede lys. Håber at I finder et bedre og ikke for dyrt sted at bo. Tror der er masser af eventyr forude♥ Knus

    1. I dag var dagslyset helt specielt smukt og selvom jeg ikke har prøvet mørketiden, samler jeg allerede nu på dage som i dag. Tror det bliver spændende at opleve 🙂

Der er lukket for kommentarer.