1. måned

I dag er der gået en måned (godt og vel) siden jeg landede her i mit nye land, min nye by og mit nye job. Det har været en GOD måned med masser af “førster”.

Selvom der er gået en måned er jeg stadig vildt optaget af vejret. Sner det lidt eller meget ? Hvordan ser himlen ud ? Opdager jeg blåtimen mens den er der ?

Jeg er totalt forelsket i rosa himmel og rosa fjelltoppe. OG sne, for det står jeg fast i.

IMG_0406[1]

Søndag og snefog til trods måtte jeg en tur ud i vejret og gik mod havnen. Måtte konstatere at der ikke er meget at se på, sådan en dag, at det er KOLDT (for første gang) og at det er rigtigt godt der bliver ryddet de steder man skal gå….

IMG_0408[1]

Den mørke plet er Meridian søjlen og den troede jeg jeg kunne kravle op til, gennem sneen, men HAHAHA, det bliver den anden vej rundt når den skal ses, for jeg stod i sne til hofterne.

IMG_0407[1]

Og det bliver bare mere og mere vinter de næste måneder Smiley

5 meninger om “1. måned

  1. Tænk, at der allerede gået en måned. Jeg savner ikke sneen, der bliver så besværligt at komme på arbejde, når det kun er hovedvejene der ryddes, og jeg skal ud på små biveje, men jeg nyder dine vinterbilleder.

  2. Puha jeg kan sagtens vente med sneen, selvom det er flot når den ligger ny og hvid. Dejligt at du stadig er glad for dit nye hjemland, men pas nu på med ikke at fare vild i sneen. ;-D

Der er lukket for kommentarer.