Mørketiden # 10

6. december 09:10

IMG_0425[2]

2 meninger om “Mørketiden # 10

  1. Hvordan gik det morgenen efter at du var sendt hjem fordi de varslede at busser holdt op med at køre? Og der var to trailere på bus-veien, som stod i vejen, og du måtte ringe til en kollega, der kunne åpne børnehagen? — du må ikke snyde for fortsættelse 😉

    Det bliver en god billedserie, selv om du må bruge blitz i den allermørkeste juletid. Men husk nu at vi blog-læsere også gerne vil se et billede fra en oplyst børnehave eller en forretning, som stråler med kunstigt lys i polarnatten 🙂 Herhjemme prøver jeg at få det hele med, men det er faktisk svært at vælge.

    1. Sandt, jeg tager nok primært billeder af der mest fanger mit eget øje og så er jeg ret begrænset af at jeg kun har kameraet i min telefon- Det forandrer sig forhåbentlig snart.

Der er lukket for kommentarer.