H.fest shopping lørdag formiddag

Ind mod byen så det ud som om en del af vandet i Roskilde havn kommer herfra….IMG_0433[1]

……..hvor det helt tydeligt mangler.

Monopolet skulle besøges. Ingen billeder derfra !!!!

I The Royal and Ancient Polar Bear Society glemte jeg det med billederne fordi der var så meget at se på, så derfor må i nøjes med et billede af mit ordensbrev  Smiley

IMG_0443[1]

Hvis du klikker på billedet er der yderligere oplysninger om Isbjørneklubben som forresten har 50 års fødselsdag i år.

Derefter var det ind og ud af forskellige forretninger efter  forskellige hemmeligheder….

IMG_0435[1]

IMG_0437[1]

IMG_0438[1]

IMG_0440[1]

Det sidste billede viser kigget fra byen og hjemad kl 15. hvis i ser rigtigt godt efter kan i sikkert fornemme den blålige stribe i horisonten yderst til venstre ?  Jeg fik forresten da købt en kjole til juleaften ….  det bliver fremragende, gør det.

5 meninger om “H.fest shopping lørdag formiddag

  1. Jeg kan godt se den blå stribe og jeg ved at når man står i mørke, er himlens lys mere tydeligt – og mere charmerende. Men det andet billede (til familie uden FB) er //poetisk// i den grad, altså. Og dertil bæres blå kjole 🙂

  2. Et eller andet sted måtte jo også alt det vand komme fra … men nu må du gerne få det igen 🙂
    Det forekommer mig, at isbjørnebrevet er skrevet på dansk – er det til ære for dig, eller er det bare sådan?
    Jeg synes det er flot, at du bliver ved med at synes, at alt er så spændende deroppe – det kunne ellers hurtigt blive træls med vejret.

    1. Vandet er på vej tilbage 🙂
      Hun gennemskuede jo nok at jeg er dansk, pigen der udskrev brevet. Jeg gætter på at eventuelle japanere får deres på japansk.
      Nu var jeg jo også pjattet med sne og vinter i Danmark, sååeh 😉

  3. For pokker da osse.. er det jeres kolde vand vi vader rundt i hernede, det må I altså godt få igen. 🙂

    En kongelig isbjørne klub.. og du er allerede medlem. Jeg er imponeret. 😀

    1. Ja lidt royal har man da lov at være 🙂
      Historien her går på at selveste Elvis Aron Presley engang ønskede medlemskab, men blankt blev afvist fordi han ikke mødte op selv. Men det havde også været stort hvis Elvis havde været i hammerfest 😉

Der er lukket for kommentarer.