Mange tak for julegaver

Jeg har snydt og åbnede mine gaver i aftes, vil ikke tage dem med ombord på MS Polarlys.

Hammerfest 415

Jeg iler derfor med, ufortøvet, at takke….

Tak Veronica for dejlig vin, den glæder jeg mig til at åbne

Tak Gunn Aina for det fine krus og den lækre julethe

Tak Michelle for den skønne håndcreme som vil gøre mine hænder godt i kulden

Tak Hanne for den glade dåse fyldt med velduftende lækker the, det skal også gøre godt

Tak Gitte for julehyggeguf

Tak mor for bog og musik…….der skal skråles med

Knus fra mig til jer med ønsket om en glædelig jul Smiley

10 meninger om “Mange tak for julegaver

  1. Annette

    Godt nytår til dig, min ukendte navnesøster. Tak fordi jeg må læse med. Fantastiske billeder og lidt som at være med på dit “eventyr”, hvis jeg må kalde det sådan.

Der er lukket for kommentarer.