Nu med lånerkort

Jeg har været på biblioteket og fået lånerkort OG lånt bøger…IMG_0742

Terje Vigen er blevet læst højt for mig af min far da jeg var lille, men, forståes, altid i dansk oversættelse…nu prøver jeg lige på morsmålet.

Og Kepler er jo altid godt Smiley

Der er nu ikke mange dage til solen stikker snudeskaftet op over fjellene og her er masser af lys og dagene er mærkbart længere.

I går gik lidt op med ungerne i barnehagen og sad et stykke tid og sang sange for sola….da sola nu ikke reagerede umiddelbart var det også gøy at lege i sneen.

IMG_0732IMG_0733IMG_0734

10 meninger om “Nu med lånerkort

  1. Jeg tror det er en rigtig god ide at læse bøger, hvis man gerne vil lære et andet sprog. Men du skulle have sådan en smart IPad eller e-reader eller hvad sådan en nu hedder – pludselig kan jeg ikke huske det. Men jeg er sikker på, at du ved hvad jeg mener ….. så slap du for at tage ski på, hver gang du skulle låne nye bøger, hahahaha…… 😉

      1. Sådan tror jeg, at vi er mange som har det. Jeg kan godt forestille mig, at jeg vil anskaffe mig sådan en dims som supplement. Men rigtige bøger kan bare noget andet og derfor tror jeg aldrig, at den traditionelle bog forsvinder. Aldrig nogen sinde. Jeg tror ikke på det. 😀

        1. Netop, bøger kan noget andet også. De kan kalde og de kan dufte og de kan føles, og det er alt sammen en del af min læsefornøjelse 🙂

  2. Her kan det også mærkes at de lyse timer er tiltagende. Det er kulden så også, men faktisk synes jeg det er dejligt, at vi får renset luften for skadedyr.
    Smukke billeder især kan jeg godt lide det andet sidste med solen over fjeldene.

    1. Mine kolleger morer sig stadigt over at er så vild med himlen som jeg er…men jeg gætter på de nok vænner sig til det med tiden 😉

Der er lukket for kommentarer.