Udfordringer

Når man bliver udfordret som menneske ved at der bliver sået tvivl om bevæggrunde og motiver er det godt at kaste sig ud i nogle helt konkrete udfordringer. Denne uge ser de konkrete udfordringer således ud:

IMG_0753

Jeg bliver mere og mere glad for de norske mønstre og det betyder mere end om jeg sådan lige står og mangler en god hjemmestrikket knæstrømpe eller to.

De andre udfordringer må tackles hen ad vejen og jeg lærer sikkert at finde ud af hvem jeg kan stole på og hvem jeg ikke kan stole på. En enkelt af de jeg ikke kan stole på ER identificeret og ingen større skade er sket, kan jeg med fryd meddele. Og måske jeg en dag oven i købet skriver om dem.

7 meninger om “Udfordringer

  1. Hvad er der nu sket – mht. motiv? Du behøver ikke at svare, men jeg skal lige komme med en kommentar i det mindste: Jeg har engang opdaget at folk ikke kunne lide noget, som de kaldte min attitude, andre gange at jeg blev anset for at være meget åbent accepterende og empatisk. Det er meget ubehageligt og jeg ville have haft godt af en seriøs neutral sparringspartner – det havde jeg desværre ikke, men jeg kan stadig bruge mennesker, som jeg har kendt tidligere (iøvrigt lidt ligesom Hege skrev i forgårs på “livetleker.wordpress.com” i forbindelse med begravelse af den nabo, hun huskede så godt.

  2. God fornøjelse med strømperne. De er vildt flotte, men jeg ved bare med mig selv, at jeg ville komme til at lide voldsomt og måske kronisk og uhelbredeligt af “Second Sock Syndrome”, hvis jeg fik strikket én 😀

Der er lukket for kommentarer.