8-taller

Jeg kan egentligt godt lide disse helt tyste morgener,

Op klokken 04:28 og god tid til at gå i ottetaller, tage bad, tjekke nyheder og drikke varm the inden turen går op ad bakken, med bussen til Forsøl, op ad næste bakke og være i gooood tid fremme på jobbet.

Hammerfest diverese 005

3 meninger om “8-taller

  1. Hehe.. kan se min kommentar lagde sig under det forkerte indlæg.. nå pyt..

    Jeg synes fa… godt nok det er tidligt du står op, det er vel ikke hver eneste morgen du laver 8-taller så tidligt. 🙂

  2. Wauuu nogle fede strømper, hvis du får en produktion i gang, er jeg sikker aftager.. 🙂

    Lyder lidt træls at opdage, at nogen omkring dig ikke er troværdige. Godt du har fundet lusene, og ved hvor du skal sikre dig.

  3. Det er dejligt med god tid om morgenen, jeg håber da for dig at du kan stole på de fleste omkring dig, alt andet er da en ubehagelig tanke. Fede strømper og jeg er også helt vild med norske mønstre. ;-D

Der er lukket for kommentarer.