Vådt får

Egentlig er jeg grædefærdig og egentlig kan det sletikke nytte noget. Måske jeg kan lære af det ?!?

Lære ikke at sortere tøj og vaske på bagsiden af det jeg, mest af alt, vil beskrive som et migræneanfald der varede det meste af et døgn (jeg har ihvertfald ALDRIG prøvet at have SÅ ondt i hovedet før).

Min fine Marius røg med i en helt almindelig 40 graders dagligvask, og det kan sådan noget alpakkauld altså ikke tåle….

strik 006

Hele stuen lugter derfor lige nu af vådt får og straks tager jeg mig sammen og smider den ynkelige filtede las af en Marius i søpplen Trist smiley

Det er så ærgeligt, men der er kun mig selv at skælde ud på, og det orker jeg bare ikke i dag.

Jeg skal strikke en ny Marius, men når det sker, bliver det i superwash fra Rema1000  —  halv pris og så kan det gå i maskinen.

Solen skinner provokerende ind af vinduerne her og minder på ubehageligste vis om at vinduesvask kunne trænges. DET orker jeg så heller ikke lige  i dag, men jeg har været nede med diverse skrald som ikke lige hører til i matriklens container. Jeg tvivler på at sorteringen virker særligt meget bedre der end i resten af byens containere, men pyt, jeg afleverer der hvor det hører hjemme.

strik 005

Det er længe længe siden der er faldet sne og vi har haft plusgrader mange dage. Det kan ses og det er ikke kønt…

strik 004

16 meninger om “Vådt får

  1. Desværre – det har jeg også prøvet. Jeg ved ikke hvad man skal gøre andet end at ærgre sig.
    Håber hovedpinen fortager sig – tag noget frisk luft og drik noget vand og sig at det går over 🙂
    Måske hjælper det at få noget andet mad?

    1. Det sker heldigvis meget sjældent at jeg får hovedpine efter jeg blev ikke ryger.
      Ja man kan kun ærge sig og så strikke en ny, så det første gjorde jeg nogle timer og nu strikker jeg en ny 🙂

  2. Åhhh, hvor jeg føler med dig … har prøvet det samme, og det er overhovedet ikke til at bære. Hvis der så bare var en at skælde ud på …

  3. Øv hvor ærgerligt, skynd dig at komme af med den, det er ski for trist et syn. At skælde ud på dig selv, får ikke Marius til at filte ud igen.. 😃

Der er lukket for kommentarer.