Påskeferie

Ingen børn = tidlig påskeferie.

Og jeg havde helt faste planer; jeg skulle GÅ hjem. Fra Forsøl til Hammerfest! Med kameraet skudklar!

Det lyder vildt, men det er kun en lille tur på, ret præcist, 9 km. Det er bare sådan idag at det blæser en lille storm, og jeg er ikke SÅ glad for hverken at lege med mit nye kamera eller at gå, at jeg frivilligt tager den tur til fods når veien ikke er at se for fygesne.

påskeferie 010

Så nu sidder jeg her, med en helt typisk norsk kage (brownie pyntet med smørcreme, mini-marsmallows og karamelsovs), varm the i kruset, vaskemaskinen snurrer, P4 underholder (lige så godt som den dasnke ditto), bøger og strik venter. Indkøb er overstået og om 6-8 timer er det for sent at komme på noget glemt, for forretningerne åbner først igen lørdag.

Påskepynten bliver ikke vildere end dette:påskeferie 009

Heller ikke selvom påsken i mit nye land næsten er større end julen.

Nå, men jeg kan jo godt ønske godt påske til jer alle. Ingen grund til at være ALT for mottsatt Smiley, der blinker

(Og mon ikke jeg også finder lidt underholdning på TV mens jeg venter på at vinden lægger sig en anelse.)

6 meninger om “Påskeferie

  1. God Påske♥ Det var vist meget fornuftigt at du ikke gik hjem. Hvor underligt at tænke på at I stadig har sne! Hold da op for en lækker kage. Og tillykke med nyt kamera. KNUS

  2. Fygesne?? Jaja, du er jo højt mod nord! God påske, trods alt – jeg vil slet ikke fortælle, hvor godt vejret er, hvor jeg befinder mig 😉

  3. Pokkers også med vind og fygesne, jeg ville ellers gerne ha set billeder fra turen.. 🙂
    God påske til dig, vi er landet i skoven, fuglene har fået mad, nu skal de bare opdage det.. Knus.

Der er lukket for kommentarer.