Jeg var på en lille flyvetur

Ikke så mange år, men lidt billedeindtryk fra en rigtig dejlig tur til Stavanger.

første tur til Stavanger 004første tur til Stavanger 005

Første billede: “min” del af Hammerfest fra en ny vinkel. Andet billede: Håja

første tur til Stavanger 010

Når man lander i Stavanger klokken 22:40 på denne årstid, lander man helt bogstaveligt midt i solnedgangen, billedet er taget en halv times tid før.

første tur til Stavanger 013

Jeg blev modtaget med klem og de smukkeste blomster Smiley

første tur til Stavanger 012

Jeg var indlogeret i “prinsesseværelset” på Stavanger Lille Hotel (oppe under taget), så det var lunt men fint.

første tur til Stavanger 014første tur til Stavanger 015første tur til Stavanger 016første tur til Stavanger 018første tur til Stavanger 019første tur til Stavanger 020første tur til Stavanger 022

Efter to dejlige og superinspirerende dage gik det nordover igen og sandelig om ikke sommeren virkeligt er kommet til Hammerfest. Vi landede i 15 grader (og høj sol, taurligvis) klokken 23:00.

6 meninger om “Jeg var på en lille flyvetur

  1. Flotte billeder! Og smukt at se solnedgangen fra oven. Endelig har I også fået lidt varme i Hammersfest – 15 grader må være skønt. Knus♥

Der er lukket for kommentarer.