70 grader nord 4 graders varme

strik 004

Jeps, billedet er fra i dag. Jeg har smidt en pind i ovnen. Fordi jeg nægter at tænde for de elektriske ovne igen og fordi temperaturen holder ca. 4 grader udenfor og så regner og blæser det.

De uldne sokker er også fundet frem og taget på.

Ikke et vejr der indbyder til de store aktiviteter.

På strikkefronten er det nu også småaktiviteter der gør sig gældende. Jeg har forbudt mig selv at begynde på flere store projekter lige nu før jeg flytter sørover. Men klude (vaske/køkken/tørre-klude) er okay og kan nemt mases ned i kufferten om ikke alt for mange dage.

strik 003

6 meninger om “70 grader nord 4 graders varme

  1. Jeg bliver altså helt misundelig. Jeg kan altså bedre lide de temperaturer som du har i Norge end de forbaskede temperaturer vi har her i landet for tiden. Jeg er bare ikke sommermenneske …. 😦

  2. Bare tænk på, at det omvendte ville du slet ikke have kunnet klare: 4° nord og 70° varme 🙂
    Kan nu godt forstå, at du glæder dig til at komme lidt længere sydpå!

Der er lukket for kommentarer.