Gave på tur

Næste gang jeg mener at nogen hjemme i gamle Danmark skal have en gave, tror jeg de må vente til jeg selv kommer forbi og kan medbringe den.

gave på tur

Taget i betragtning at det er umuligt at sende en overraskelse eftersom tolddeklarationen, som sidder UDEN PÅ pakken, udførligt beskriver indhold og værdi, må jeg gå ud fra at denne pakke har set passe mistænkelig ud og derfor er plukket ud til kontrol. Fuldstændigt som når jeg flyver….jeg skal næsten altid til ekstra kontrol !!

Nu håber jeg bare at tolderne har pakket den pænt ind igen. Efter de har konstateret at der faktisk er det i pakken som jeg skriver og ikke diverse kontrabande.

11 meninger om “Gave på tur

  1. Engang blev mine psykologi-bøger købt hos Amazon.com betragtet som smuglergods plus at jeg skulle betale told. Det er underligt at der ikke er frihandel, som de ellers snakker så meget om.

      1. forToldning tog 6 uger og det lignede at de troede bøgerne var udhulet til smugæing af stoffer, de havde ødelagt bøgerne (lidt). 6 uger!!! neiii!!!

  2. Du godeste sikke en slendrian.. og nu kan jeg jo se på Fru Larsens kommentar og dit svar hvad det er.. 🙂

    Den er ikke dukket op i Roskilde endnu, der behandles nok stadig et eller andet. 🙂

  3. Hvor vildt – jeg har bestilt en ting i Kina, den kom i en lille foret kuvert og var fremme i løbet af ganske få dage – jeg var imponeret 🙂

    1. Lige så højt jeg elsker Norge, lige så mange underskrifter kan du få på at det besværliggør mangt og meget at landet er så bureaukratisk 🙂

  4. Du GOdeste! Det må være fordi Norge ikke er medlem af EU? Når jeg sender til England, går der to dage, så har de pakken, og der er ikke noget med alt det toldbehandlingspjat.

  5. BBirthe Larsen

    Du oplever da også altid noget morsomt ! Jeg går ud fra, at der er tale om gaven til Inge og Hasse.

Der er lukket for kommentarer.