Time flies and days go by…….

………og intet nyt er godt nyt.

Sommer 2014 (ny barnehage, nye voksne, nye barn og nyt lokalområde

ferie “hjemme” med dkønt samvær med drengene i strålende sommersol 🙂danmarkferie 2014 014

Udsigt fra Bybrua (der er højt ned).

IMG_0508 

Domkirken i Stavanger:

IMG_0520

Glad mat festival’en i Stavanger indbød til sejlende transport til byen:

IMG_0539 IMG_0566IMG_0580

Efteråret bød på masser regn  –  det er virkeligt vestkysten dette her:

IMG_0601

Blommer blev modne og syltede alligevel:

IMG_0603 

Rogaland teater viste spændende opsætning af Hamlet og jeg købte billet og nød forestillingen:

IMG_1097

Efteråret bød på mere forestilling. Denne gang i form af en (lillebitte) sort sol over Hundvåg:

IMG_1126

I november rejste jeg med jobbet til London på studietur/udviklingsrejse og det blev til et mikrobesøg på British Museum:

IMG_0641

Jeg flyttede umiddelbart før jultil en meget større lejlighed med plads til gæster.

Julen blev tilbragt i Danmark med besøg hos Inge og Hasse, min og de sidste dage hos drengene.  

I januar blev det til familieforøgelse da Minou flyttede ind:

IMG_0652 

Til nu har 2015 budt på herligt besøg fra Danmark. Først kom drengene med det allersidste af mine ting og sager (bl.a. alle mine bøger), og så var Inge her en lang weekend hvor vi gik og så og oplevede og kørte og så og oplevede. Jeg kan garantere at hun fik oplevet når vi har mye vær.

IMG_1408[1]

6 meninger om “Time flies and days go by…….

  1. Long time, no see – men sørme om der ikke er liv igen 🙂
    Det er nu hyggeligt med lidt mere stof om dit udvandrerliv, end FB kan klare. Dejligt!

  2. Hvor fedt at se dig i readeren igen.. jeg ved jo at du har masser af billeder at bidrage med.. Og ja jeg ved nu hvad mye vær er, det minder en del om møgvejr her i DK.. 🙂 Udsigterne er bare ikke nær så spektakulære som dem jeg oplevede sidste skønne weekend sammen med dig.
    Tror i øvrigt jeg vil få lavet det indlæg om at leve på en sten.. 🙂

  3. Hvor er jeg glad for, at du genopliver bloggen. Så kan jeg stadig følge med i dit nye liv oppe nordpå, selv om jeg har droppet Facebook! 😀

Der er lukket for kommentarer.