udfordringer af den gode slags

Lidt udfordringer må der til i livet. Jeg er nået så langt i livet at det mest spændende og interessante sker på jobfronten der dette forår byder på spændende udfordringer.

Jeg er konstitueret i en lidt højere stilling for tiden, så jeg er igang med øvelsen “learning-by-doing”, hvilket godt kan kalde sved frem på panden ind imellem.

Men ind imellem er der jo fritid !

Lørdag blev der handlet i IKEA med en god kollega (også en del til jobbet, men primært en ny reol til mig):

IMG_0762[1]

Søndag var jeg med to kolleger  på tur til Byrkjedalstunet. Udover den utroligt smukke køretur med god snak og masser af latter, var det flot at se butikken med lys i alle farver, størrelser og facon’er. IMG_0730 IMG_0732 IMG_0734 IMG_0739 IMG_0740 IMG_0742 IMG_0751 “lille bukkebruse tramped over Trollas bro,

nå tar jeg deg sa Trolla og var så grum i hu.

Nei o nei, ta ikke meg,

jeg er tynn og liten jeg,

den som kommer etter mye mere metter.

Så la gå da sa Trollet”

IMG_0753IMG_0754

12 meninger om “udfordringer af den gode slags

  1. Herligt med sådan et par skønne oplevelsesdage med gode kollegaer. Du får da udvidet din Stavanger og omegn horisont i denne tid.. 🙂

  2. Hvor er det dejligt med gode, lattermilde kolleger – og udfordringer der kræver at du holder tungen lige i munden. (Og efter livet med job, hvad indhold er der så tilbage, spørger jeg, drillende..? Jo, så må man give selv nye udfordringer og det kan der komme meget sjov ud af) 😉

Der er lukket for kommentarer.