Det sorte lyn

Hun flyttede ind 10. januar FORDI hun er en indekat og vant til at rejse.  Blev jeg lovet. Og forresten var det forudsætningen for at have lov til have hende her i min (leje)bolig. Især det med indestatusen.

IMG_0659 (2) IMG_0654IMG_0664 IMG_0670 IMG_0765 Det er meget muligt at hun helst vil være inde, men UD vil hun også og må ikke, og enhver ide om at rejse med den temmeligt temperamentsfulde dame har jeg for længe siden lagt på hylden. så vi har en deldiskussioner, hun og jeg. Og ind imellem overvejer om det er for synd og naturstridigt  for hende at bo her hos mig. Men så langt nyder jeg at hun er her og tager imod når jeg kommer hjem fra job.

8 meninger om “Det sorte lyn

  1. Jeg kan sagtens føjge din tankegang. Katte kan vel også få nye vaner. Vores nabo havde en ‘underlig’ kat. Den ville være ude om natten, og inde hele dagen. Der var ikke fodi de skulle på arbejde begge to, så det var ikke af ‘nød’ kattens tilværelse var sådan.

    1. Jeg håber hun kan finde nye vaner, for jeg er jo blevet glad for hende og det er jo ærgeligt at de som skulle af med hende ikke var helt ærlige for havde de været det, havde jeg ikke sagt jatak til hende 🙂

  2. Det er altid problematisk at have et katteudedyr i en lejlighed, uden mulighed for at komme ud.
    Men hvis det var min eneste mulighed for at have en kat gjorde jeg det også.
    Ude eller ej, en kat skal nok finde på noget at fylde sin dag og sin legelyst med. Garn, fx….

    1. Hun har masser af beskæftigelsesmuligheder (har faktisk kostet mig en mindre formue så langt). Så jeg vakler imellem hva der er mest synd; at sende hende tilbage hvor hun kom fra, aflivning, at jeg må undvære kat 😦

    1. Problemet er (bl.a.) at dem jeg fik hende af, svor på at hun slet ikke ville ud, at det nærmest var det værste man kunne byde hende og at hun iøvrigt var vant til snor/sele når hun skulle rejse. Ellers er jeg nemlig fuldstændigt enig med dig Ellen.

  3. Hun er bare den sødeste og fineste lille dame.. 🙂 Du er nok nød til at lære hende at have sele på, så hun kan komme ud når hun vil..

    1. Jeg jeg må købe en anden udgave sele og se om det hjælper (penge er jo også bar til at bruge), men det bliver sikkert sidste forsøg før der må ske noget drastisk.

Der er lukket for kommentarer.