kan du egentlig se vandet derfra hvor du bor ??

..spurgte Inge engang. Og nej, det kan jeg ikke, men jeg skal bare gå 25 meter til enten højre eller venstre ad min lille vej, så kan jeg.

IMG_0773IMG_0772

I modsætning til igår, hvor solformørkelsen forsvandt fuldstændigt i blytunge regnvejrsskyer over Rogaland, har det været det skønneste forårsvejr idag og jeg gik en tur i:

IMG_0774 

Trollskogen er rekreativt område for alle pengene. Her er bålpladser og rum for langborde med hvid dug og fødselsdagsfejring:IMG_0784 

Man må tollerere at dette er et sted for børnefamilier, med deraf følgende højfrekvente udtryk for både begejstring og det modsatte. Især på en solskinsdag som idag.

Jeg gik på troldejagt i skoven og derinde er der magisk stille og spor efter trolde ses alle steder……

IMG_0786 IMG_0787IMG_0790IMG_0793 IMG_0812IMG_0813 

Hele denne herlighed er bare 15 minutter til fods fra mit hjem og passer ofte fint med en handletur 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

+

4 meninger om “kan du egentlig se vandet derfra hvor du bor ??

  1. Trollskogen nåede vi ikke.. Ligger den på din ø..? Eller pegede du den ud for mig en af dagene..?
    Ja der er mange tegn på trolde kan jeg se, dejligt at vide at de stadig findes.. 🙂

    1. Vejret var ikke helt med os til Trollskogen. Tror jeg løseligt pegede i retningen den første aften da vi kørte øen rundt. Du må se den næste gang du kommer 🙂

Der er lukket for kommentarer.