et godt fundament

Vinterstøvlerne er vasket og får snart et pift imprenering og klar til tjeneste står nye vandtætte fodsoldater  (sidstnævnte fik jeg til minus 30% og det skal man ikke klage på).

IMG_0819 IMG_0817

6 meninger om “et godt fundament

  1. Det er vist helt uomgængeligt med sådan et par vandresko, hvor du bor. Mine gode gåsko er pist forsvundet i løbet af vinteren, så der skal vist også investeres. I gamle dage kunne jeg gå lange ture i hvad som helst, men nu protesterer fødderne, hvis ikke fodtøjet er ordentligt!

  2. Godt fodtøj er alfa og omega. Jeg elsker mine vandrestøvler, som ingenting vejer, men alligevel er både varme og vandtætte.

  3. God ide at vælge vandtætte fodsoldater, der kommer jo en smule vand derude mod vest.. 🙂 Hehe.. er ret vild med ordet fodsoldater. 🙂

Der er lukket for kommentarer.