Tilhørsforhold

I 1981 blev jeg medlem af FDB og blev hængende gennem  perioder med mange bonusklistremærkebøger og en følelse af ejerskab, og perioder med mindre bonus og ingen mærkebøger og en udfasende følelse af ejerskab. Ja jeg er vel egentlig stadig medlem af COOP Danmark, lidt endnu.

IMG_0821

Nu har kortet fået en anden lyd farve og jeg er nu medlem af COOP Norge og ifølge kollegerne skal jeg bare huske at bruge kortet så er jeg næsten sikker på at blive rig 😉

I bund og grund handler det om at høre til, og hvem ved hvad der kan ske efter dette alvorlige skridt ?

8 meninger om “Tilhørsforhold

  1. Det er både godt og skidt med alle de kort, der giver rabatter her og der. Egentlig er jeg modstander af dem, men man er vel dobbeltmoralsk, så jeg har da et par stykker.

    Dejlige billeder fra dine ture i de sidste indlæg, og klar til endnu flere med det nye fodtøj 😉

    1. Det er mest den direkte rabat jeg går efter. Som når jeg købe en CD til halv pris, eller en buket roser også til halv pris. Sådan lidt luksus. “Dividenden” har jeg ikke den store tro på 😉

  2. Ja farven har nu fået en anden lyd.. Tænker at du egentlig ville foretrække den røde farve frem for den blå, men nogle gange må man hyle med de ulve man er i blandt.. 😉

Der er lukket for kommentarer.