Påskeæg

“Åh hør lille moder, hvad har hun i sin kurv i dag ?? 

kyllinger, kyllinger, ÆG og høns og en dejlig hane med sporer…………….”

I dag skal alle de ansatte ha en lille påskehilsen. Håber det fremkalder smil  🙂

IMG_0833

14 meninger om “Påskeæg

  1. Jeg elsker sådan nogle flotte påskeæg – i virkeligheden synes jeg, at det er vigtigere end det som er indeni. Og så kan man jo pynte med dem år efter år efter år! Og hvis man synes, at man pludselig får for mange, så kan kan man jo give dem væk til nogle andre …. jeg synes det er sjovt at tænke på, at hvis man gjorde sådan, så kunne et enkelt påskeæg glæde rigtig mange mennesker! 😀 Jaja, altså, man skal selvfølgelig huske at putte noget indeni, hver eneste gang man giver det videre! 🙂

    1. Det er ret hyggeligt at få sådan et og det blev også rigtigt godt modaget af alle de der skulle have dem 🙂
      Jeg kan ikke selv huske hvornår jeg fik sådan et påskeæg….da jeg var barn muligvis, og DET er altså længe siden 🙂

  2. Det er en fin gestus. Selvom jeg personligt aldrig spiser påskeæg, fordi jeg er kræsen hvad chokolade angår, så luner tanken, og Allan spiser det med glæde 🙂

  3. Hvor hyggeligt! Jeg savner mit årlige påskeæg efter at have forladt arbejdslivet – det er altså ikke det samme at købe et selv 😉

  4. Det bliver de glade for, vi fik en tilsvarende hilsen fra direktøren i går.. Det er rigtig dejligt at få sådan en hilsen. 🙂

Der er lukket for kommentarer.