udvidelser

Noget af det bedste ved at bo her på Hundvåg, er at her stadig findes bittelitt landlighed. De sidste marker der findes, ligger rundt om “mit” hus. Jeg lader mig fortælle at bonden, der ejer jorden, er en stædig rad og “gemmer sine tyve tønder land”, og HIP HURRA for det, for ellers bygges der på de absolut sidste striber jord, og det er ikke kønt mens det står på.

IMG_0839 IMG_0841IMG_0840

Jeg var en tur rundt om arbejdspladsen søndag eftermiddag. Havde nogle ting der skulle scannes og sendes.  Vejret var fint så turen hjemover gik langs min rute fra før jeg flyttede i december.

IMG_0847IMG_0848 IMG_0849IMG_0850 På den strækning kunne jeg godt forestille mig at bo og  sidde på min terasse med morgenkaffen før turen går langs kysten til jobbet……………..det kræver bare 1) at nogen sælger og 2) at man har 8-10 mill at bruge på huskøb 😉

IMG_0853 Dette hus var indtil for nylig pakket ind i store gamle træer og kunne knapt ses fra vejen. Jeg havde sådan lidt småromantiske forestillinger om det, men nu skal der bygges (også der) og jeg gætter på at huset skal rives ned. Og egentlig er det vist heller ikke bedre værd.

IMG_0854 Hundvåg gl. kapel. Jeg kalder det bare den gamle kirke, men kapellet, som indbyggerne siger, bruges udelukkende til bryllup, barnedåb og begravelse. I juni skal jeg ind og se det indenfra for da skal jeg til globryllup hos en kollega.

6 meninger om “udvidelser

  1. Billedet ud over vandet og med byen i baggrunden er så flot! Huspriserne er vist meget høje? 8-10 millioner lyder vildt 🙂

Der er lukket for kommentarer.