Nogle dage er grå

Således i dag og forkromede turplaner blev lagt på den hylde der hedder “mors næste besøg når det engang blir sommer”.

UD skulle vi dog så jeg startede lejedytten og trillede til Lundsneset:

IMG_1045 IMG_1046IMG_1048

Lige så blå de andre dage har været, lige så grå har i dag været…..men derfor kan man jo godt gå en lille tur for at se minnesmerker, hejrer og tegn på vår.

IMG_1051 IMG_1053

Om Kaj og Bøje her er forårsbebudere ved jeg intet om, men de observerede os grundigt mens vi var der.

IMG_1056 

Vi så mange hejrer i luften, men kun en var så elskværdig at sejle så langsommeligt forbi at jeg kunne fange den med kameraet:

IMG_1064

Da bilen alligevel skulle startes for at køre hjem, kunne vi lige så godt køre tur, og tiden går så fint i en bil.

Turen endte i Hommersåk hvor vi spiste pizza. På turen blev de næste billeder skudt:

IMG_1067IMG_1068

8 meninger om “Nogle dage er grå

  1. Ja, man kan godt se på billederne at der mangler noget blå himmel, nøjagtig som de allerfleste af mine fra Madeira. I har alligevel været heldige at få nogle skønne dage. Der gode vejr har vi så haft i dag. Jeg har været i haven helt uden overtøj, og der var dejligt varmt 😉

Der er lukket for kommentarer.