Udsigter

DSC_0009

Toppen af denne her kunne jeg se fra kontorvinduet hele dagen i går og selv om dagen virkelig var så grå (og mere til) som på billedet, gik jeg for at fotografere denne årets første kæmpe i havnen. Det højlede ned med regn, men vi tæller skridt, nogle af os på jobbet, billedet skulle ta’es og så skulle jeg forresten også på “polet”.

I dag er det 1. mai og jeg er ikke færdig med at beslutte om jeg skal gå til Stavanger og finde et optog eller ø-hoppe med kameraet lidt tættere på hjemme. Den ekstra fridag skal uanset nydes og jeg behøver strengt taget ikke logge 23.000 skridt på igen i dag. Det må for pokker da være tilladt at holde lidt fri 😉

2 meninger om “Udsigter

  1. Det der med skridtene skulle jo helst være sjovt og ikke blive et pres. Det agter jeg i hvert fald ikke at gøre det til 🙂
    Det var da ellers noget af en luksusliner!

    1. Åhhh, men det er sjovt Ellen, det med skridtene. Jeg er på hold med en ekstrem konkurrencebevidst kollega og hun skal få kamp til stregen, skal hun 😉
      Jeg syns ikke den køn den luksusliner og ville aldrig selv ta på tur med sådan en, men bliver alligevel lidt imponeret over at den synes så langt væk.

Der er lukket for kommentarer.