Vand

Det er dejligt at bo på en ø. Det er dejligt at der kun er 10 minutters vej så kan frokosten indtages med denne udsigt:

IMG_1130IMG_1132 Mærsk Integrator ligger og blir klargjort før den slæbes ud på arbejde i Nordsøen og vidner om hvor meget olieindustrien fylder her omkring Stavanger.

IMG_1139 Klipper og sø og sol. Dette blir ikke meget bedre på en søndag i begyndelsen af maj-

2 meninger om “Vand

  1. Det er et flot billede af boreplatformen – i min fantasi kan den ligne et lidt klodset 1600-tals skib, lidt ligesom Wasa i Stockholm, der fik overbalance fordi den var bygget efter en konges ønske og ikke efter en skibsbyggers viden! 🙂
    Ja, 10 min. til den udsigt, det er meget fint! Jeg synes du bor meget smukt. Tænk at det (næsten) er 30 år siden at jeg flyttede sidste gang, jaja, men jeg bor nu også acceptabelt 🙂

Der er lukket for kommentarer.