afslutning

Jeg søgte jo det job jeg har passet siden starten af februar. Jeg fik det ikke og det er jeg ærgelig over. Jeg gjorde et udmærket job og kunne sagtens have varetaget den funktion fremadrettet.

Og nærmest stereotypt blev jeg udkonkurreret af en ung indfødt mand.

Han er sikkert god nok og jeg håber da virkeligt at han og jeg kan samarbejde, for ellers skal jeg ud og søge mig nyt arbejde og det orker jeg næsten ikke.

Jeg er ikke så imponeret over hvordan min arbejdsgiver har håndteret dette at skulle fortælle mig at jeg ikke fik jobbet og præsentere ham der fik det, men af personalet (mine kolleger) har jeg i dag fået en skøn buket og et fint kort, og ja jeg ved godt at styret er sat på som medsender, men jeg ved også at de ikke har haft noget med dette at gøre så jeg føler ikke den store trang til at sige tak for blomster til dem. Kollegerne derimod…….de fortjener kram.

IMG_1230

IMG_1229

IMG_1231

4 meninger om “afslutning

  1. Det er et fantastisk godt blomsterbrev at få! Tillykke med det!
    Jeg tror du er på rette vej – og jeg tror også at du kommer videre, hvis det er det, du vil. 🙂 ❤

  2. Sine Skibsholt

    Hej, jeg har fundet din blok, idet jeg er interesseret i Hammerfest. Om der bor danskere deroppe og hvordan de lokale er. Du må meget gerne kontakte mig, hvis jeg må spørge dig lidt til råds 🙂

  3. Pøj pøj med samarbejdet, jeg håber for jer begge at I finder fælles fodslag og sammen får en god arbejdsplads. 🙂

  4. Hvad er det lige med de der unge fyre, der gør, at ‘nogen’ tror de er bedre ledere.
    Godt du har nogle gode kolleger, og jeg håber, du vil kunne samarbejde med knægten …

Der er lukket for kommentarer.