Juni kom og gik

DSC_0029 3. juni. Koldt og blæsende. Båden er den gamle rutebåd der gik mellem Stavanger og Hundvåg. Man sir at den nogle gange sejler om sommeren men jeg har endnu ikke fundet ud af  hvorfra og hvornår.

Sommervejr så vi ikke  meget til i juni. Jeg har både haft strømper på og gulvvarmen tændt. Heldigvis er både fugle, træer og buske ganske uimponerede og fortsætter ufortrødent med at lade som om det er forår/sommer:

DSC_0032 DSC_0033

Arbejdsmæssigt skete lidt forandringer da jeg ikke fik jobbet som Daglig leder og skulle ta imod min nye chef. Selvom det er mest oplagt at bruge den perfekte kliche og fortælle at jeg halvgamle danske kone blev fravalgt for en ung, norsk mand, så er det en kliche som kun tjener det formål at pleje min skuffethed, for manden er uden al tvivl meget kompetent og den helt rigtige til jobbet, og nu hvor der jeg har arbejdet sammmen med ham nogle uger, nyder jeg at jeg i princippet blir ved at gøre det jeg hele tiden har gjort, men nu med en samarbejdspartner og uden det endelige og tonstunge ansvar. Det føles ret godt, faktisk 🙂

IMG_1230

En mening om “Juni kom og gik

  1. Ja juni viste sig bestemt ikke fra sin bedste side.
    Det glæder mig så meget på dine vegne at den nye chef er så kompetent og at I har fået etableret et godt samarbejde.

Der er lukket for kommentarer.