“Kanskje er dette DeN siste dagen…..

……..før høsten kommer”, hørte jeg en far sige til sin 8-10 årige søn et sted ved Stokkavatnet i dag. Hvis han har ret, den far, er jeg endnu mere tilfreds med dagens fototur rundt ovennævnte vand. 13,75 km blev det til fordi jeg gik ind til centrum i stedet for at hoppe på en bus derude.

Værsgod at følge med på turen:

IMG_1642 Lille StokkavatnetIMG_1643IMG_1645 IMG_1647 IMG_1648 

Der er masser af folk rundt søerne. Unger der bader og voksne der løber. Jeg så virkeligt mange løbere. Nogle af dem traf jeg endda både 2 og 3 gange, hvilket altså vil sige at de i hvert fald løber 24 km. Det er nu alligevel noget på sådan en varm dag.

IMG_1656 Nysgerrige eller bare sultne svaneunger

IMG_1657 Syns hun er fin men muligvis plassert  et lidt sjovt sted

IMG_1658

IMG_1661IMG_1663

IMG_1664

Skal siges at jeg INGEN SOM HELST forstand har på golf, men jeg syns den er anbragt ret pænt den bane.

IMG_1670 IMG_1671 IMG_1673 IMG_1674

Og sådan fik jeg brændt lidt kalorier af på en søndag.  Det var varmt og jeg blev svedt så der er ingen  billeder fra turen gennem byen.

Hvordan går det ellers?  Jo tak 🙂  Jeg har funder mine kraveben igen,  tøj begynder at være for stort og jeg savner (næsten) ikke godteri og rødvin. I skrivende stund er det  7,8 kg og rigtigt mange centimeter på forskellige målbare steder på kroppen der er røget. Det føles og det føles godt.

4 meninger om ““Kanskje er dette DeN siste dagen…..

  1. Birthe Larsen

    Det må ha´ været en fantastisk dejlig tur. Smukke billeder. Havde set på fb, at du var afsted.

Der er lukket for kommentarer.