Udenfor …..

……Går en lille mand rundt i solskinnet med en lille sort mappe og et kamera. Han tager billeder af boligblokkene og ser uhyre tænksom ud. Så tænksom at jeg gik helt i stå med blomstervandingen. Skal blokkene sælges ? Skal der bygges om eller ud ?

Jeg stemmer for udvidelse af altanerne !!!  Men jeg plejer så ikke at blive taget med på råd.

Udenfor venter også en udfordring af de mere spædendene, og her kunne jeg faktisk godt bruge lidt hjælp.. Jeg skal købe en julegave til mig selv fra Chef . Og jeg er helt blank på hvad jeg skal bruge pengene til (det er ikke en mulighed bare at få pengene, jeg HAR spurgt).

Beløbet er lige akurat ikke nok til en ny udgave af windows, og ikke i nærheden af drømmerøremaskinen. Men nok  til 2-3 nyudgivne bøger, ca…. Så har jeg ikke sagt beløbet, hvilket jeg nemlig ikke må, men alligevel sagt nok til at I nok kan komme med nogle kreative indspark til mig.

Og nej, jeg vandt ikke noget som helst til julebanko’et….var tæt på flere gange…..men lige ved og næsten, slår som bekendt ingen mand (eller kvinde) af hesten. Rigtig glad blev jeg da den helt store julekurv, fyldt med and, skinke, flæskesteg, rødvin, snaps, sild, rødkål, kaffe, portvin, chokolader, nødder og ganske meget andet, blev vundet af een af pensionisterne. Den er helt sikkert faldet på et tørt sted, og den slags er skønt.

6 meninger om “Udenfor …..

  1. Gavekortet lyder som alletiders gode idé, og det må bossen vel finde OK ;-)Jeg håber ikke, at den lille mand og hans kamera komme til at betyde fordyrende husleje, for det er ikke en velkommen gave 😦

  2. Et strikkekit af de lækre fra Sommerfuglen?Et kroophold?Et terra eller giga stort kort til fotografiapparatet?Ny mobiltelefon?Gavekort til en specialforretning – med lækre madvarer?Bare et par forslag.

Der er lukket for kommentarer.